Dag 8

Ett ögonbloick.
Alltså jag vet inte vilka jag ska välga mellan, jag har varit med om så mycket :p
Men de finns både negativa och possitiva ögonlick ^^
De negativa är nog när jag var första gången i tammerfors sjukhus på kontroll och just före nersövdningen, jag var livsrädd, och sen när jag vakna, jag mådde jätte dåligt.
possitiva ögonblick kommer jag faktist inte på just nu xD
jeey jag har ett negativt liv, de är kanske jag skrattar så mycket och har en ofattbar humor o.O
skojja X'D

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi måst seriöst träffas snart vi :o E böri va så himla läng sedan! :(

2011-02-17 @ 22:30:56
URL: http://emmazzzlife.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej, men hör av di när e passar. Fö ja e på internate mån till tors nu den he periodin som börjar. Men ja e ledi på torsdan fösta veckon :)

2011-02-18 @ 20:04:09
URL: http://emmazzzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback