God morgon på er :)

Jag laddade ner gimp igår, fick så damp och insåg att jag klarar mig inte utan ett redigerings pogram, förutm paint. Så nu lyder dagens planer att

-äta frukost, ta mediciner
-börja lite med nya designen, ska försöka lägga mycket tid på den.
-läsa lite till samhälls prvet som vi har på onsdag.

inte mycket, men de tar tid... förutm att äta x)
Nu skicka madde att de sku fa på the time på bio i allafall så jag kanske ska fara med men de börjar förs 10. Sku måst fråg om jag kan fa och få sjuts men ingen är som hemm, yey

nu ska jag ta ner daton för jag är hungri och jag vill änndå frtsätt att chatta med madde :P
hejdåå
//Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback