Anime filmer

Förlåt för lite bloggning nu på sistone, men min kusin är här och vi ha gjort lite allt möjligt. Idag var jag hem från skolan igen för min mage är på dåligt humör och jag mår väldigt dåligt, fått tagit värkmediciner men de räcker ju inte hela dagarna. Imr ska jag på läkar undersökning till sjukhuset. Sen kommer jag kanske till skolan, beror på hur jag mår men åtminstone ska jag dit via för att hämta läxor. Dessa dagarna har vi sett på en massa filmer. 2 skräck fast de var nog inte så hämska och 4 anime. Men då va ju mina syskon med också.


Stora varelsen där heter Totoro också filmen x) Den var riktigt bra :D
ska fortsätta se på filmen
ha de bäst
love, Annulie

Kommentarer
Postat av: Sondris

Awwsi. Ja sko vill si den ;D

2011-04-14 @ 13:50:58
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback