Today

Godagens :)
Jag har typ int gjort typ någonting. I skolan hade vi såde allmänt vanliga roliga raster och på timmarna gjorde vi inte något specielt heller. 2 förhör, i matte och i engelska. De finns inget att skriva om man inte har gjort någontig över hela dagen D:
...Jag har kalla fötter ^^

Jag har lust att göra en video (normal) har skaffat videofy för ganska länge sen. Men isåfall skulle jag behöva göra den via webcam för jag har inte lärt mig hur man laddar ner videorna från min nya kamera :/ har försöka göra de förr :/
...De är kallt i mitt rum ._.

nu ska jag sluta skriva. Ska jag fixa en bild?



tog ett från arkivet, fammos äppel. Som jag är alärgisk för -.- Jag som tycker att äppel är gått -.-'

Men jag kom på en nya ska som jag kan skirva. Ny design!!! Jag måste skaffa en ny design :D Behöver ha mera bilder föst ;)
Nu ska jag mova ner för att ta mediciner ._.

men byee
//AnnuliVannuli :D

Kommentarer
Postat av: Jen

Anmäler mig som fotograf ;D

2011-09-27 @ 11:33:09
URL: http://jenann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback