R.I.P Ludde 7år, 21.9 2011♥

Jag kommer aldrig att glömma dig♥ :'(

Här kommer bilder om hur vackert liv han har haft.
riktigt gamla bilder till nya


min aldra förta bild på ludde. Jag har nog haft honom med mig när jag fyllde 8år men de var först när jag va 11-12år jag tog bild på honom ♥

'




dessa bilder är från samma dag, jag var 12 år då



bilden är tagen för nästan 2 år sedan. Den var också första fb profilbilden


tagen samma dag







Skol avslutningen på 7:an, jag minns hur mycket jag hatade den där finnen på pannan -.- Men bra dag var de, jag fick stipendium och min bror fick dagen före :) (datumet stämmer inte)


riktigt bossi kanin, tagen samma sommar!

Bilder i mindre format:






gått med äppel, tagna nu i vintras



en av favorit bilderna på ludde-gubben, tagen nu i våras





*liknar min syster -.-*



de första bilderna jag tog på ludde med min system kamera



födelsedags måltid när han fyllde 7


tagen för några månader sedan


jag älskar dig!♥ D':

Han har nu levt i 7år, gav upp anden idag och de här är första gången vi inte alls äger ett ända djur i denna familj. Nästa vår ska vi kanske skaffa nya kaniner. Känns lite hämst att lämna alla våra minnen ifrån mig. Jag menar, alltid jag var på dåligt humör så gick jag ut för att prata med honom. De är den ända jag har som jag kunnat berätta ALLT till. Och nu är u liksom bårta D'':

ha de bäst
//marianne

Kommentarer
Postat av: nanna

neeeej :'( vet hu e känns :(

2011-09-21 @ 18:48:40
URL: http://nannichan.blogg.se/
Postat av: Jen

R.I.P Ludde ♥

Nu får du träffa Stampe och Mimmi i kaninhimlen..

2011-09-22 @ 16:14:06
URL: http://jenann.blogg.se/
Postat av: MEPS

NEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ :((( i feel sorry for you!

2011-09-22 @ 17:36:39
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Madde

NEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJ INTE DIN LUDDE :( STACKAREN!!! D: vet hur det känns, finns alltid här för dig <333 vet att det är jobbigt men det kommer bli bättre med tiden... kram!

2011-09-22 @ 22:57:29
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: Madde

Din ludde får träffa lisa och stampe, och undis och alla andra kaniner i himlen, han kommer aldrig vara ensam och du vet att han finns där för dig <3 :(

2011-09-22 @ 22:59:51
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: L

Finns int någå värre än då ens gullimullisnuttidjur dör Q.Q De blir bra. Ingen lever för evigt. Ludde vet att du älskar honom! <3

2011-09-25 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback