Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.

Igentligrn är jag inte som någon tv människa men ändå ser jag nu som då..hur går de till? Jag älskar disney klassikerna ;D så bäst, man blir alldrig för stor för sånt ;) Men mitt favorit pogrm vet jag inte riktigt men ska svara samma som jag alltid gör på denna fråga, parlamentet XD men ärligt tycker jag att de var bättre förr ;/ Men jag minns när jag var liten eller ja, gick kanske i 3:an? nå pappa såg på de och jag måsta fara och sova så jag sprang upp till mitt rum och såg de vid min tv ;) De var ett härligt minne från första gången jag såg på parlamentet. Men nu förtiden så ropar pappa att de börjar så jag och markus bara springer ner full fart och bänkar oss framför tv:n.

Nu är jag så pass hungrig så jag ska ner och ät
baiii
//Ann

Kommentarer
Postat av: Alice - Bilderbyalice

Hejsan, jag har en tävling på min blogg där man kan vinna valfritt smycke.

det ända du behöver göra är att välja vad du vill vinna och länka det i en kommentar.

direkt länk: http://bilderbyalice.se/2011/september/tavling.html#comment

2011-09-08 @ 19:24:20
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback