Inget allvarligt

Har varit hemma en bra stund nu, lite trött ch så men. Har försökt ladda ner photoshop nu 2 gånger och nu gav jag upp -.- Emz får hälpa mig med de nästa gång vi träffas. Men nu undrar ni väll varför jag fr till sjukhust på akuten. Halva mitt anskte har svällt upp -.- Inte fint alls, men lekaren sa att de går ng om av sig själv. De ser inte så faligt ut och de tar inte sjuk heller. De är första gången jag har fatrit till akuten utan att ha haft så sjukt i foten och inte kunnat gå, antingen kryckrna eller rullstol. De är ändå 4 gången jag fick fara till akuten d.v.s på helgerna eller låven när int politniken är öppen.

De var mäning att jag skulle till slof också ikväll men nu orkar jag int mera. Jag är en lite udda männsika, alla pratar om att de ska till slof och försöker tvinga föreldrarna att fara och försöker få sjuts o.s.v Men jag får fast vi har en polis i huset. Jag får till och med sjuts dit och hem även om de är 1 tiden på natten. Men jagg vill int ens fa xD Och nu tycker ni att jag är bortskämd, de är jag kanske lite men jag brukar annors int göra så mycket, små regler överallt. De är bara typ nu efter jag har fyllt 15 som får göra lite roligare saker.

Jag förstår int varför jag prkar skriv allt de här nu? O.o
Jag sa ju att jag är helt udda liten knasbåll som kallaf Fnatihatt och tycker att barbapapa är gulli xD
Ha de bäst
//Barbapapas egna fnatihatt

Kommentarer
Postat av: MEPS

Vadå, alla tycker väl att Barbapappa e cool? hehe

2011-10-30 @ 13:12:36
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback