Detta kan ta längre än vad vi trodde :(

Madde:
Lägga upp bilder på det du har köpt sen när du har fått tillbaka din dator? :D

Svar:
De kommer jag värligen göra :D

Men nu har jag dåliga nyheter gått folk :( Vi trodde att jag skulle få hem datorn nu i helg men de kommer nog ta en längere stund. Han har tagit bårt allt som finns på datorn och den delen där man lägger in skivorna så har gått sönder. Nu kommer han hatt köpa en ny sådan och byt ut den, för utan en sån så kan han inte fixa ett större minne. De betyder att jag stå ut med detta jävelskap till jag har fått min dator tillbaka -.- Fint höstlov!

De känns en aning dumt om man tänker efter, för varge höstlov så har de hänt något förskräkligt. 2 år sen: Jag blev inne på sjukhuset och inte fick fara till skolan på 2 månader! D': Och förra året var de inget märkvärdit, förrutom en liten sak som jag inte tänker nämna till någon *pinsamt* (a). Men nu har jag utan dator. Lite jag har haft otur -.-

Nu kom våra nya grannar på besök, ska väll gå ner och häls på dem då
Hejdååå
hoppas ni har ett awesome höstlov och inte behöver ha de så förskräkligt som mig :)
//Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback