Bara för rolighetens skull

Jag i 3 års ålder
Jag i 4 års åldern
Jag 5 år. Mamma var i sjukhuset när denna bild togs. Och pappa gjorde alltid hästsvan på mig när mamma inte var hemma. Nu är de mella som plågas med de 8D
6 åriga marianne med stora öron och ögoninflomation (Jag har fortfarande stora öron -.-)
7 år, första året i skolan :) Tror att de var första gången jag hade klippt håret då. (om man inte räknar med pannlugg)
8 år, 2 klass. Första gången jag hade tonat håret.
Alla andra bilder har varit värdens största maddröm så de kommer inte upp på bloggen. Men jag har faktist andra bilder :)
kanske 10 år?
(*klicka för att se större, syns inte så bra*)
här hade jag igentligen svart tonat hår men färgen började fara ut. Jag var typ 11 år där
Okså 11 år men på våren. Jag har kanske sakt detta förr men ni som inte vet om det så ångrar jag så stor att jag klippte mitt hår -.-
I sverige som ni kanske ser :) smmaren när man fyllde 12 år
kusinens dop, sommaren när man fyllde 13 år
13 år, före alla sjukhus besök.
jag och emz :D sommaren när jag fyllde 14 år, hade pannlugg igen då :D
meps bild, har brist på konfirmations bilder tack avre mitt minneskort till kameran som gick sönder -,- Men ja en bild från i somras
och detta är nutidens jag :D
Visst förändras alla med tiden, speciellt jag :))
//Annuli :D

Kommentarer
Postat av: MEPS

USCh va sött foto från ettan! no för att du allti e söt men men :)

2011-11-09 @ 19:44:14
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: nanna

sv :tack ! :D <3

haha guud va gollo du e på hande första bildin (no fö att du e he ännu o ) XD

2011-11-09 @ 20:31:18
URL: http://nannichan.blogg.se/
Postat av: Sondris

Aww ;D

2011-11-13 @ 18:17:13
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback