*osynlig rubrik*

De är fredag idag :P Emma sa i bussen att hon har kommenterat bloggen min ? nå int?
Idag kommer Jen brummandes hit :D yeey
snart får jag å brumma till henne D: xD
Dagens mål:
hoppa på stutsmattan



Sen ska jag använda kameran idag ;)
Annors ska jag bara chill och vara vid datorn, hela dagen. Imr ska jag börja läsa på matte prov som vi har på tisdag.
Tänk bara 2 prov till, en riktig lättnads känsla :)) och de blir bara bättre när man har allt bårta

Igår så kom jag och meps på en ny smili (Ö.Ö)
si den har ögonfransar ;D heh
hejdåå, bloggar mera senare :)



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-05-06 @ 15:23:18
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: emi

anne jag frågade en fråga till dig O.o

2011-05-06 @ 16:53:36
URL: http://emisbloggblogg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback