yo människor

Ska snart hämta heidi och skila iväg till esmeraldas kalas :)) Och här sjunger jag hosianna på vrål hals och  Jen håller på ti få nå fel för vi ha på webcam :D
hihi undra va mina föräldrar tänker som är på nedrevåningen?
jag måst ha fått nå fel, men int ere mitt fel som pappa ha sakt att de är snart jul x) vi ha baka pepparkakor idag och av degen laga jag min dator 8'D jag tog faktist kort på den men de är på mobilden x''D men jag ska snart fara, måste laga mig klaar ^^
byee
ha de bäst
//Annulieee

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Har du en blogg som inte får den uppmärksamhet som den förtjänar? Var då med och tävla om att bli månadens bloggtips i min blogg och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-03-19 @ 18:14:41
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: MEPS

sjunger Hosianna... Anne e du riktigt frisk???

2011-03-19 @ 18:51:46
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback