En så konstig dag

Först så blev jag väckt tidigare för jag sku ta blodprov. Sen så fick jag jätte sjukt i magen och och mådd dåligt. Efter så tänt jag om jag stannar hemma idag eller far till skolan. Så de blev att vara hemma, sovd 2 timmar och läst på prov de andra 2 timmarna och sen till skolan för att skriva prov och va med sista lektionen och till sist fa hem med bussen. Men när jag hade ont i magen kändes de som om man har ett stort hål i magen och bara kunde lägga armen igenom =ihåligt och konstig känsla. Men från och med imr ska jag ta en till medicin, nog för jag hanvänt den förr...
Så har jag läst på läxor och på nästa prov för jag hinner int läsa på helgen och nu har jag bara lit matte kvar så de går väll bra :)
Vilken bild ska man lägga till nu då?



heh, lelle, jag och nicole
vi är så normala x'')

ha de super bäst
//Annulie

Kommentarer
Postat av: MEPS

OMG va snygg bild xD

2011-03-31 @ 15:08:08
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback