myckt bilder igen ^^






yeeh, nea springer ut till sjöss xD


Sen måsta vi ta en liten paus


"Jennifer ge hit min kamera, jag vill se vad tog för bilder"
så tar hon bild just då O.o
hehe, jag har ganska rolig min x'D




nu springer nea iväg igen xD


Alltså den där bilden stör jag mig på!
va tänker jag på ? XD
ser så drömmande ut och... ähhh vad tänker jag pååå? X'D



jag vet, jag har långa armar :P


rosetten på mitt huvud är sen inte mitt utan neas ;)
den är så himla snygg ^,^






ehehehe lite ljus bild (a)






står på vattnet?

har så mycke andra bilder på nea som hoppae men jag orkade inte lägga upp dem x) De kommer väll nån gång upp också ^^



De va de, nu har jag de undan, men jag fortfarande massa att lägg upp från äkäs-lägre å. hoho...
de tar vi en annan dag för nu ska jag sova.

Imr blir de kanske att jen kommer och simmar mde mig 1 tiden för mot kvälls sidan så ska fammo komma till oss. Hoppas hon tar richi med sig (ö.ö)

men hejdååå
love- Ann

(tänk typ första gången på den här veckan jag inte somnade framför datorn xD)

Kommentarer
Postat av: Linneeee

(du tänker på 79)

ÅÅH va ägoga bilder!! >:D

2011-06-30 @ 20:12:30
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa

att på min blogg finns en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-30 @ 22:31:43
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Sondris

Tokiga kompisar ♥

2011-07-02 @ 19:16:07
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback