om inte nu, så aldrig -.-

Kom just hem, ha vari på cykel dag. Vi cykla till petsmo strand, vet nu inte riktigt hur långt de blir men, jobbit var de x) Men jag har ju faktist cyklat längre sträckor.
Inga bilder blev tagna, kanske inte så bra att ta med system kameran ^^
Ikväll ska jag och bowla me vänner, efter de kommer min farmor och farfar till oss och firar mig :P För er som inte ver så fyller jag på onsdag :'3
Mitt nästa nu är att städa rummer och läsa till mopo kortet :P Och ät nå, men vi har typ int nå mat här men nu och jag sku int ork kok nudlar igen. Jag har ju cykla :P


random bild från arkivet

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback