Något allmänt test från madde

Hur bor du: Gult, ganska stort egnahemshus
Brukar du komma i tid: ja
Hur lång är du: 173cm
Kan du laga mat: njaa..
Vad jobbar du med/pluggar du: ennu 1 år till i grundskolan
Vad har du på dig just nu: Vit topp, svarta byxor
Hade du en bra kväll igår: Ja värkligen :D
Vilket är ditt senaste inköp: En kaktus och en mus matta
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min bror xD han va skyldi mig 10€ bara för att jag sku vis honom en spelsida på datorn
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: minns inte :P
Vem snackade du med senast: Markus
Varm favoritdricka: Varm saft
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: - (en sak jag fick smaka en gång...minns int va de heter xP)
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet int?
Saknar du någon just nu: Jåå ^^
Vad ska man göra för att få dig irriterad: personer som sviker eller att få mig tänk på dåliga tider (jag sur på allting så de är inte så svårt)
Någon jag stör mig på: vat int, allt möjligt
Intressen: Kompisar, musik, rita, djur, fotografera, blogga...
senaste person du kramade: minns inte, tror de va jennifer och nicole

Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: de va också mamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: vet int :P 
Längtar du till din nästa födelsedag: nå jå, no för de är
typ till ett år
Är du sugen på något nu: Ja men jag har inga daim hemma -.-
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Enda
gången jag har drucki kaffe va när fammo tvingade i mig de xD
Använder du hudkräm: japp, men ibland
Micro-pop eller poppa själv: jag bryr mig inte va de är bara de är popcorn
Brukar du baka: Undviker sånt XD
Röstade du i det senaste valet: Nej får inte rösta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Mitt liv är väll helt bra, men de
skulle kunna va bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: last kiss
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: ORMAR! och inälvår på djur och människor ^^
Har du pengar på mobilen: ?

Fortsättning följer....
Allmänt test II
som jag snattar av madde :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback