lite om denna dag..

vaknade av markus som frågade "ska int du ta medicinerna snart?" klockan var halv 2 xD men vi va ensam hemma så :P Heh, mamma blev int så glad att jag tog medicinerna så sent >.<
Annors har jag bara äti glass me en massa choklad sås :D läst bloggar, ladda upp bilder på meps som jag tog till tack kortet och lata :)
Ska snart fara på tafrik lektions sak till mopo korte. Och ikväll ska heidi komma och sova över tills imr. Kommer att bli roligt :)


hehe, en av mina nya favorit bilder
de är bara 2 dagar kvar till skriba läger, snart är de dags att börja packa, de är tråkigt :P
hejdååå
//Ann

Kommentarer
Postat av: C

varför måste du äta mediciner ? =0

2011-06-15 @ 15:55:56

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback