Härlig, lustig känsla

Har haft en så dålig blogg lust nu på sistone. Har gjort så mycket och inte årkar skriva vad jag ha gjort på dagarna. De är därför jag kan inte skriva dagböcker. Skriver i 3-4 dagar sen årkar man inte mer och köper en ny så också blir oskriven xD Men de är bara jag de

Dagens inköp

This is me... (fyyy) Haha, vacker bakgrund, en lampa, båt och bastun xD

topp från h&m; 14,95 €
halsband från jim&jill; 5€ (rea)
Sen också lite smink ^^ (inte på bilden då...)

Nu ska jag ut och se om jag ser pappa som flyger med sin paramotor. Han sa att jag måsta ta bilder då han flyger :P

Btw, har jag en nyhet som alla läsare vill höra: GRATTIS MEPS PÅ 15 ÅRS DAGEN OCH FÖR ATT DU KLARADE MOPOKORTET :D

ha de bäst...flödhäst?
xoxo-Annulie

Kommentarer
Postat av: MEPS

taaaaaaaaaaaaaaaaaack (flödhäst xD)

2011-07-06 @ 18:28:18
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback