dag1

Presentera mig själv.

Heter Marianne, kallas för lita vad som hellst men oftast, Anne, Ann, AnneVanne eller Annuli.
Är 14 år men jag fyller 15 i sommar ( 8.6 1996 ) Älskar djur. Har själv en kanin som heter Ludde♥



Men de här inlägget va ju om mej...
Öhh



en så gammal bild :P

Annors älskar jag att fotografera. Men de kan man knapt gör på min kamera :( Blixten ha ju dragi till skogs -.-'
Jag skulle gärna berätta hur mycket som hellst om mej men ha märkt att de kommer senare upp på andra av mina 15 dagar :)
Om ni tycker att de saknas något så fråga gärna, svarar no om inte de är fula kommentarer
love, Annuli♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback