Grattis Jennuli! :D

Jag var som inte vid datorn igår så jag säger de nu för 1000:onde gången GRATTIS :D
eftersom jag gjrde en film förra året till hennes födelsedag så bombar jag med bilder från detta fantastiska år ♥


här sover jen vid gungorna på dagis :D


här står hon i vårt kök och lagar muffins :))










jennifer mat




från klassresan






konstens natt
Jen o. meps: OOST!



jag använder int ens msn mera men jag tog många sjuvarbilder den tiden


jen, fläkis och en lite krank på knet xD


jen och madde :D





Och nu kommer bilder i minpre format:

jen och nea


går ej att skruva upp mig hödu du :)












jennulis konfirmations dag :D






SOMMARLOV :D


msn tider x)




































filmkväll hos nicole








När vi var hemma hos mig och sprang runt med kameran




dagen föra jag färgade håret, träffades bara såde random på stan :D






en annan gång på stan






nån udda dag där vi åkt skoter och så ut som snögubbar efteråt :)
















roligt i bussen efter slalom dagen





Jag har ju mycket mer bilder än de här, lite synd att de inte blev någon video. Planerar de nästa år i stället.
Nu kommer frågan vi alla har väntat på...


-samma sm igår men lite rikare 8D

//Annuli

Kommentarer
Postat av: Jennuli

Naaw, tack tack! :D Men shit va mycki bilder! :O :D

2011-12-01 @ 20:06:57
URL: http://jenann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback