why oh way tell me why not me

Kan nån säg varför jag hör på en massa sorliga låtar D'x Jag håller på att bli desperat!!
.
bild i repric.
bara för att jag blev så himla nöjd x) Hmm, mitt öga är ganska fint...speciellt i svartvitt x'D
Annors vill jag ha lika gröna som Lelle :D eller bruna, de är också fint. Men de är väll för att blåa är för vanliga!
SLÅ MIG!!! jag börjar babbla om ögonfärgen som ingen bryr sig i O.o
skitt, börjar bli hypääär.
De fick mig att tänka på va jen sa när vi va i stan xD
vi kolla vid ett fönster utanför en smyckes affär som var stäng. Så såg vi riktigt dyra ringar...
Jag: si här hittar man ju blivande vigselringar
Jen: då kan ni skaff den där billigaste, värsta plåt-skit-sak
Jag: hahahaha (och skrattar nästan tills döds)
Om man tänker riktigt efter så va de int ens roligt! xD
Nu ska jag lyssna på sorliga låtar igen, då behöver jag int skratt och då slipper resten i huset höra de och frågar vad jag har för fel x)
byebye
//Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback