dagens inköp

Japp, jen och jag var i stan idag ^^ köpt lite skolsaker och sånt.
före de hämtade jag både mitt bank kort och mitt riktiga moped körkor :)) riktigt fina och viktiga saker båda 2
skol saker... öhh exakt 2 veckor kvar, jag ork int nå sånt nu
best friends halsband med jen :D
+subway, tuggummi och Ice tea lemon :))
hade inte så mycket pengar med mig så kunde tyvärr inte riktigt shoppa loss x) De satsar man till konstens natt, nå nä jag brukar nästan aldrig köp nå då xP
ha de bäst om ni är en flodhäst
love, Annulie

Kommentarer
Postat av: Madde

Allt bra med dig? <3 btw när ska du hämta din medicin eller ska jag ge dem på konstens natt nästa vecka? :) kram ^^

2011-08-05 @ 11:39:17
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: Okejj ;D du e fin! <3

2011-08-05 @ 15:22:37
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback