jag kvävs av skratt!!!

Oj nä, meps har en sån humor xD Hon ha tagi från nån hemsido där folk sjunger fel xD
ex,

Riktiga texten var:
Feliz Navidad
Men jag sjöng:
Det vissnar i min hatt


Riktiga texten var:
Sommartider hej hej sommartider,
ge mig din hunger ge mig din hand.
Men jag sjöng:
Sommartider hej hej sommartider,
ge mig din unge ge mig din tant.

Riktiga texten var:
Jag
gjorde upp en eld för dig
och nu brinner hela skogen
Men jag sjöng:
Jag
skaffade en älg till dig
och nu springer han i skogen




Riktiga texten var:
Alors on danse
Men jag sjöng:
Hallå Hans!


Riktiga texten var:
Nu sitter jag och fryser på en regnig perong
Men jag sjöng:
Nu sitter jag och fiser på en ko gjord av betong



Riktiga texten var:
I will follow wherever it might take us
Men jag sjöng:
I will follow whoever ate my sandwich


Jag vet inte vem den där jag är men de är åtinståne inte jag
hahahaha

hahahahaha, jag har dött ren av skratt så de är bäst att sluta x)
//Ann



Kommentarer
Postat av: MEPS

"De vissnar i min hatt.. tudumdumdum ... De vissnar i min hatt tydumdumdum..."

2011-03-31 @ 20:16:56
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: L I N N

va fin blogg du har, planer för helgen?

2011-03-31 @ 21:19:05
URL: http://lmillbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback