tråkigt, helt vanligt blablabla inlägg ^^

Sitter här igen på en helt vanlig kväll och har höstlov. Fortfarande på markus dator men annors går de väll bra. Inget nytt, for fram och tillbaks till stan för att äta när mamma inte orkar laga mat, så jag for runt själv i lite butiker. Köpte ett nytt uglehalsband :D Sen så hittade jag ett bar skor, drog mamma med mig dit för att se och eftersom de var i ett rimligt pris så köpte mamma dem och jag fick ett par perfekta skor till julfesten :D skulle så gärna visa bilder men ni vet väll sekärt i de här laget att de går inte så bra för datorn och blablabla ^^ Sen har jag fått höra att jag har en till släkting i skolan. Jätte jobbigt med pappas hundratals småkusiner och halv- småkusiner. Och de ska just vara i min ålder O.o Nästa gång jag ska till farmor och farfar så ska jag alvarligt koll igenom hela släktboken, finns säkert så mycket mer (ni som inte hänger med så är jag också släkt med som gick ut högstadiet i våras)

Jaja, vad skulle jag orka bry mig, men jag är ändå intresserad, har en så stor släkt tack avre pappas farfars syskon och halv syskon :P



Gillar igentligen inte ta bilder från arkivet, men kunde inte heller ha detta inlägg bildlöst. Vill ha färska ny bilder :D Och nu blablablabla igen om tröga satans dator och inga bilder -.- Jahh, jag är på riktigt gått humör :'D

Kommentarer
Postat av: Madde

Lägga upp bilder på det du har köpt sen när du har fått tillbaka din dator? :D

2011-10-20 @ 22:21:56
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback