längtar till i mårgon

så de är fredag imr, sista provet på 8:an, då är de bara förhören kvar :P
ändå är jag super glad, min kamera ska hämtas imr och så ska Jen brumma hit, sen ska vi mot till nicoles filmkväll men först ska man hämta becka ;))
hoppas jag får ta med kameran♥
Efter filmkvällen så ska jen sova över, de kommer att bli riktigt roligt :)))

Just nu ser jag på 2 delan av eurovisionen. Finland slapp med i förra, riktigt bra de. Alltså jag tycker att låtarna var bättre i förra gången :P

Detta blev ett bildbild löst inlägg.
ha de bäst, sov sött :))
xoxo- Ann

Kommentarer
Postat av: E

hurudan kamera har du? (:

2011-05-15 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback