Nu är de mycket att ta igen :P

14 dagar har jag hoppat över :S Nu ska jag bara fixa allt på platts så detta kanske blir ett långt inlägg xD

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Sommar såklart och varför vet jag inte, tycker ganskaa bra mycket om hösten och vintern är helt ok, men jag är ingen vår människa direkt xP


en bild som jag tog förra vackan. Sådär sommar-höst aktig :P

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Jag har faktit skaffat en plan vad jag skulle göra om jag skaffade 2000 € på lotto eller något.
1.Ny dator
2.kamer väska
-nytt objektiv
-ett stort stativ
3.En resa till London,köpa mycket där också
4.Sparar resten :P

Visst har jag lite annat smått erfarenheter vad som jag ska göra i framtiden tex, jag vill skaffa en ljus grön bil när jag har fått körkort xD bo i ett egnahems hus? Yrket har jag inget flumm över ännu men om de ser ut som nu så ska jag nog fara till gymnasiet, antingen till korsholm eller vasa. Drömmarna som jag har är för knäppa så de kommer tyvärr inte upp på bloggen idag, kanske någon annan dag, hahaha. Jen fick så roligt när jag såg en söt mini bekini i butiken och jag sa: den här ska min framtida dotter ha, vi ska gå på baby sim xD

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Ny dator, dampar otroligt mycket med den jag har nu. Ähh, jag vet inte ._.


 

Coloring Pages Clipart Image: Laptop Computer Coloring Page

 

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Ähh, jag vet inte ._.
Men jag kan säga er att varje kille jag ha börjat gilla har bara råkat haft mörkt hår, ha inte tänkt på de fören nu xD Men annors vet jag inte direkt...eller så är de att jag inte vill avslöjja de? (a)

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Jag har redan sakt mina framtids planer:
1.Ny dator
2.kamer väska
-nytt objektiv
-ett stort stativ
3.En resa till London,köpa mycket där också
4.Sparar resten :P

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

ehehe, de är för många, något som är störande är att när jag går in i mitt rum och stänger dörren så ser de ut såhär:



Jag är så mäktig, springer omkring och fotograferar mitt fula dörrhantag O.o

Nå ja, nu har jag blivit van att lägga upp dörrhantaget bara för en skruv låssnade och försvann. Gissa vem som drar upp dörrhantagen varge gång man ska stänga en dörr och står där och drar fast dörren är helt stängd. Sen en till vana, ligga på magen på gålvet och sträcker på sig nu och då. De var väll de konstigaste som ni har hört på länge :P Heh, de gör jag faktist nu.
Kommer int på så mycket mera, knaprar naklarna C:

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.


tex jag har förändrats ganska mycket från den bilden :)
(Jen du måste skicka de där bilderna fån när vi gäza hos er! :D )

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Näää, nu måst jag ta ett till foto...

Detta får ni nöjja er, har utan smink och se hämsk ut och mina kläder ville inte fasna på bild + ingen bakgrund men jag har lila topp från h&m och svarta jeans från lindex. så här ser de ut från min och markko's wc spegal xP

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Hmm, vet inte. De är säker så mycket så jag inte kommer på något.

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
De kan ju nästan vara var som hällst?

I sommras på laburintimailma i tuuri :D
den där va så bäst! :))

Dag 13 – Bild på favoritplagg.

Hmm, har jag någon sån?

De här gillar jag aldra bäst x) visst fint golv jag har i mitt rum?

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.


min gammla kamera hade fel på datumet så därför sitter bilden i framtiden. Tänk...de där är jag??? O.o Den dagen jag klippte pannlugg.

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

ööh, allt? nå de jag ångrar aldra mest är att jag va så "klock" när jag var liten. Finns flera saker jag kommer ihog från dagis som jag aldrig kommer att glömma. De sitter fortfarande kvar allt vad jag sa och allt va som hände. De är därför jag blev en sån himla stor loser -.-' De mästa sakerna häne i 1:an eller så är de bästa sakerna jag kommer ihog. Jag har ångrat mycket men jag kan bara säga att jag ha gjort de på mitt eget sätt :'(

Dag 16 – Innehållet i min väska.

telefon, kamera, plåmbok, kvitton, hårband och en massa annat.

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Jag har ingen aning, bara någon som får ta de ganska lungt och har de lätt i livet, kanske ludde är frivillig att byta liv med mig för en dag?




klart, de var ganska roligt igentilgen att svara på en massa frågor och med bilder, men visst blev de tobbit i slutet xP ha de bäst
//-ann

Kommentarer
Postat av: nanna

hahaha hande bussin du vila ha då ? ;D haha

2011-09-03 @ 22:32:06
URL: http://nannichan.blogg.se/
Postat av: MEPS

MÄKTIT dörrhandtag!

2011-09-04 @ 12:16:14
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Bipolar Disorder

I came across annuli.blogg.se and i love it !
symptoms of bipolar disorder
spinal muscular atrophy
arthritis symptoms

2012-10-27 @ 10:04:49
URL: http://www.youtube.com/watch?v=R1zJ-Ko_q1g
Postat av: odchudzanie

annuli.blogg.se is super
Odchudzanie tabletki

2012-11-04 @ 08:23:23
URL: http://www.youtube.com/watch?v=mcLG-zdw0OY

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback