Filmkväll hos backa

Igår invaderade beckas hus X) Filmkväll med 2 skräckisar. mirrors och the ring 2
Här kommer bilderna


Bilden blev en aning röd när en annan tog meb blixt
den är så söööt
meps, lelle och jag
När jag, nicole, becka och lelle gick ut för att hämta sallad i växthuset till tortilla. Så passade nicole och becka gifta sig xD
nea hjälper till i köket
becka fotograferade, älskar denna bild
meps, jag och madde
jag och madde :D
blev aning ljus men ändå bra
Igentligen har jag inte så mycket bilder men jag valde ut de bästa och så har jag ännu några bilder jag ska fixa pratbubblot till ^^ (sen om ni undrar varför madde har likadanna bilder som mig, så är de att jag har gett några till henne)
ha de bäst
love, Annuli

Kommentarer
Postat av: Madde

Awesome bilder <3 btw tack för bilderna igen :D och skulle du kunna skicka den där bilden på bara mig igen? för jag hade inte sparat den...

2011-09-24 @ 16:51:27
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: MEPS

NAAAJS :D får ja snatt nån bild? puppy eyes

2011-09-24 @ 19:07:50
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback