trög blogg = trög dator

Annlädningen varför jag inte har bloggat så mycket på sista tiden är för våra idiotiska datorer -.- Min är halft död och bara socknar. Så blir jag så jävligt stöd och frågar av markus om jag får låna hans dator. Jag fick (ibland) och så trycker man på knappen och sen surrar de lite, skärmen kommer inte på, trycker på skärmknappen....neeh, inget händer. Får allvarliga damp fel, pappa är inte hemma och går inte att låna hans jobbdator, tv:n går att vara på näte men om man gör ett blogg inlägg så går de att skriva men de går inte att "spara och publicera". Och sen kan man inte heller använda en lite rosa dator som går på batteri och är meningen att spela små fjantiga spel på -.- Vi måste skaffa bättre ordning eller 5 nya datorer såde poff.

Men idag har jag inte ens försökt varit vid datorn, utan läst på rella förhör och jag skulle laga finska läxan men så proffsi som jag är har jag boken i skåpet i skolan och häftet är aldeles berdvid mig och skrattar ihjäl -.-
Orkar inte berätta om de goda nyheterna idag. Men vi va på teater från skolan och så hade jag hjälpskola utbildning efter skolan så jag gick ju dit då och fjolla med meps, becka och nicole xD hahaha, jag kom nu på dagens misstolkning som nicole hadd x'D hahaha

jösses vad jag har skrivit mycke...



bild från arkivet, minns inte riktigt om jag ens har laggt upp den bilden men i arkivet va de? x) Min gummistövel på båten vid heidis villa :D Oj yeey vad vi hadde roligt där ^^
(sen, jag vet vad ni tänker...jag har stora fötter xD)

Men nu gått folk i denna församling, ska jag nu byt om till pyjamas, tänk på de förflutna och kryp ner i tecket och sov så länge jag kan (halv 8)

ha bäst -flodhäst
//Fnatihatt

("Ryssarna som har rambamoli i karelen", meps sa de idag och nu dök de upp igen i min lilla skalle, hahaha)

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

Skulle du vilja få chansen att visa upp din outfit inför 900-1000 läsare ?:D

Länk : http://iiiden.blogg.se/2011/october/dagens-outfit.html#comment

kram!

2011-10-12 @ 12:14:39
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback