Krya på dig datorn!

Nu är de höstlov och jag hoppas värkligen att min dator kommer hem snart, jag har bilder på klass hopparin och jag har lite bilder hur jag gör mitt lila hår. Går inte så jätte bra att lägga in dem från markus dator -.- Jätte konstiga saker, helt annorlunda än mitt. Tror för att denna dator är så stenoldrig och inte har riktigt kommit underfund med sådanna makapärer. De är jätte konstigt att sitta här en onsdags kväll och inte behöver fara till skolan imorgon.

Jag sitter här lite i misstag, Markus är förbanna på mig men de är inte hans fel att han har gått och lagt sig och sover där nere i natt när han har glömt att stänga av datorn ^^



Har inte blivit en bild på länge så nu kommer en som väcker upp lite minnen från när jag och jen åt en kladdkaka på lågisgården :D

Gonatt
//Fnatihatt Annuli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback