I'm your fnatihatt :D

(fotograf: Jennuli)

Idag har jag varit extra förbannad på min dator,

de är därför jag inte har bloggat förrän nu.
På söndag ska jag och jen rida :D kommer att bli super roligt :DDD

Men allt har annors varit som vanligt idag.

Markus va på lågisdisco så jag fick hjälp till att göra hans frisyr.

Han ska allti spräjj ihjäl hela håret så man nästan tror att man ska få astma attacker.

Färgen blev ganska måkat, men han gillade de så de var väll bara bra ;)

Kommer försöka ladda upp mera bilder som jag tog när jag och jen gääza runt...allt XD

Hoppas inte datorn slocknar igen, då blir jag alvarligt helt fitti på den ;)

//Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback