Home :D

Har just kommit hem. Vi skulle säkert varit några timmar längre men mamma måste fara till jobbbet så. Men jag skulle faktist vilat vara lite längre fast jag är inte så försjust att fara till mormor och morfar. Igår hade jag och Markus ganska roligt. Moffa berättade om hans familj som ung och hans föräldrar var skilda och hade 5 halsyskon som var äldre än honom. Och bara en av dem lever ännu idag men är runt 90 års åldern. De var riktigt intressant men ändå ganska sorligt att höra att 2 av syskonen hade dött i canser :/  Bara vi skulle ha varit där en stund till så kanske jag skulle hunnit att a mera kort. En annan dålig nyhet, jag fick inte prao platsen. Men nåja, får väll se om jag få vara på airakrinen i vasa. Man ska alltid ha en plan B :D Plan C är att fara till seppälä men jag vet inte riktigt hur jag ska komma dit varge mårgon och komma hem. Jag tänker inte köra mopo i vinter så. Att jag är duktig på att byta samtals ämne O.o De var meningen att jag skulle lägga upp bilder på detta inlägg. Men jag har int ens hämta kameran så ja. Men jag kan lägga upp en bild nu sm jag tog idag, ska kolla på de andra mera om jag skulle måsta redigera eller ej.





Vad tycker ni om Mellas nya frisysr? xD Ororar inte, de är no bara en peruk men jag tycker no att hon skulle kunna skaffa så i framtiden. De andra bilderna blir de nog att redigera tror jag :)

Fick just höra att min ena farbror ska komma och fixa nå elektrisk gräjjer och filmkameror. Alltså jag förstår bara int varför pappa skaffa filmkamoror runt huset?! men jaja
hejdååå
//Annuli


Kommentarer
Postat av: Sondris

Aww (: He allti fint ti ta foton på hösten ^w^

2011-10-04 @ 17:54:31
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback