Happy face :D

Hittade riktigt bra blogg om 2 tjejer som har ägna hästar o.s.v Och imorgon ska jag och jen rida :D Yeeey, sit jag for och red var typ i Mars-April?


En bild på grannens nya häst :)

Lite bilder från förra gången, som jag nu gräver fram från arkivet





denna bild är från förra förra gången. (datumet stämmer ej)

Jag hade så råddit i arkivet, men visst hittade jag några bilder, men inte allt från samma ställe. Kan inte Jen typ logga in på skype nu?! eller msn, eller facebook.? Hm kanske borde söka upp mobilen....
Ska söka upp lite saker/kläder att packa ner :)
Bye, Ann

Kommentarer
Postat av: Anonym

följa varandra via bloglovin? :D

var även med i mina tävlingar som kommer inom kort då du kan få ta del av mina 500 läsare om dagen! jag uppdaterar även flera gånger om dagen för att hålla er bloggläsare underhållna. du lär inte ångra dig om du kollar in min blogg!

http://swaxu.bloggplatsen.se

2011-10-08 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback