Söndag kväll

Sitter framför både tv och datorn. lyssnar på den musiken där uppe och chattar med Jen och Emz. Ha lycats att bråka med datorn några gånger igen. Skulle också behöva fa tll duchen men mamma och pappa är i bastun. så jag sitter här en stund till då, inget bastu fann jag :P


ganska nöjd över bilden, fast de blåse så hårt, inte värdens lättaste sak att ta kort då :P
YEEESSS Lellle logga in X) De är så himla roligt att chatta med henne.
En gång hadd Jen och jag på webcam och jen spelade sims. Då chattade jeg med lelle och hon skräv nå rikigt roligt och skrattde ihjälmig framför datorn. Jen reagera ganska konstig när de hördes mittiallt ett skrattandes ljud från sims X''D

Btw, jag gula blommor! imr är de min tur dag och gul är turfärgen. Ska få låna gult nagellack imr, har inga undra gula kläder. De sku va så dummt nu om allt sku gå faila -.-

ha de bäs och dröm om mig ;)
xoxo- Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback