sista veckan i 8:an

alltså de är snart sommarlov! och när man öppnar dörren så tror man de är vintern :P eller ja, kanske höst. Men inne i mitt rum så är de varmt. Idag ha var de typ min turdag i mitt horoskåp -.- jååååå?



och fast de är kallt så går jag ofc och ta kort på balkongen med topp på xP

Imr så har vi kort dag för de blivande 7:orna kommer på besök till skolan. vi slutar typ 12 eller 1. haha jag vet int ens själv när vi skultar XD Men jaa... då ska jag men mina kaveris till stan. Jag ska söka efter sommar toppar, så man alltid hittar för myckat av på vintern :P
Men först ska jag söka efter mina pengar, och räkna dem.
ha de bäst
//Marianne :)

Kommentarer
Postat av: MEPS

NEJ VA SÖT BILD!!!! :D du e så Gollooo <3



OBS! språkpolisen meps är framme: "tobbar"? du ju min toppar? xD

2011-05-30 @ 19:27:13
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Linneeeeeeee

awsiiiii gullogast bildin evaar :D:D:D

2011-05-30 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback