Natti natti

Klockan är 01:30, ha sitt klart eurovisionen nu. De va no nära nu att eric saade van, som tack och låv så gjord di int de ;) då sku jag ha klobba ner datorn. Finland gick de inte heller så bra för :/
Heh, igår gick så blev de sängs dags runt 3 tiden :s Men man hadd ju så roligt den dagen... längtar tillbaka♥

här kommer en till bild jag testade med andra objektet

Jag borde ha kameran med mig oftare, de där fåglarna såg jag inte ens före jag tog kortet :P

klockan är 01:37 kanske borde fara, hu kommer jag att orka gå upp på måndag sen... kommer med pyamas i skolan (a) lyckat marianne, lyckat!

ska fara så jag inte fjollar bårt mig mera än vad jag har gjort, alltid samma spår på nätterna. Jag får hihihihi fel och inte kan sluta skriva, fingrarna bara rasar på mer och snart kokas de upp. Den här datorn är varm xD

haha nej men hejdååå

xoxo- Ann

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback