min konstiga dag

Nu ska jag skriv om min sjuka dag.
- jag vacknade i samma ställning som jag somnade? konstig kännsla, helt utdomnad.
- 3 första timmarna så hade vi musikövningar till vårfesten.
- Sen den 4 timmen skulle vi till ett musé men jag missade bussen -.- så jag for till kansli och frågade vad jag skulle göra, sen pratade jag även med rektorn. 
-fick en hål timme då, men först var jag med fanny och emilia tills deras timme började och sen va de ida, ike, nanna, emi och josefin som hade gympa, spelade bädminton i koridoren. Så väntade jag till sist i 15 minuter.
-Så gick man till någon konsär i finska skolan, de var super tråkigt där. Och obekvämt, satt på golvet och trängdes som bara den.
-sista timmen va de yuoga men eftersom de var sista gongen så fick vi göra vad vi ville, avslapning. De va skönt :))
-vägen hem i bussen så handspådd emi mig. vi hann int bli klara, hoppas hon har med boken imr också :)
-sen gjorde jag inget i 2 timmar kanske, åt, kolla på tv, fjolla med min bror.
-sen kom heidi till mig :)))

Sen efter hon for så har jag bara tagit bilder på ludde och tråka :P



De finns en tjej som jag brukar snacka med på msn, hon heter Sarah och hon ville att jag skulle skriva om henne i min blogg. Hon är väldig rolig och söt :)))
och ganska galen xD men då är vi 2, haha
Ähh, jag vet inte vad jag ska skriva, de skulle vara något normlat och jag kommer int alls på något normalt nu xD
Jag frågade henne vad jag skulle skriva så blev de så här:
"Sarah är jättesnäll och hon gillar Smoothies" :D
yeeey :))))


men nu ska jag snart fara och sova.
ska vakna tidig imr för att ta blodprov.
jaja, jätteroligt -.-
ha de bäst och dröm om mig
xoxo- Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback