Jordens undergång

Jorden går under 1993, hände det? Nej
Jorden går under 2000, hände det?, Nej
Jorden går under 2005, hände det?, Nej
Så varför tro på 21:sta Maj 2011 och år 2012...
Kopiera detta om du gillar pizza!!

såne sak man kopierar från facebook xD
De sägs att värden går under idag, ska man tro på sånt? x) Bara en stor myt.
Jag fick höra av meps i torsdags att jorden ska gå under på lördag och nu är de lördag. De blåser lite men de är väll inte så farligt :P
De skulle vara roligt att vara med på jordens undergång, haha. Bara man överläver efteråt, jag menar de skulle va ganska roligt när bilar flyger och husen faller xD så som man har sett på film XD
bara min teori
Men jorden kommer nog gå under, men inte i vår livstid Men de är bara jag tror, för allt har sitt slut någon gång

Själv är jag jävligt förbannad på blogg.se! Jag kan inte ladda upp bilder D: Ha startat om datorn, sparat bilden, tagi direkt från minneskortet,testat använda en annan bild, klistrat in på paint och gimp men inget funkar -.-'

Pappa klagar på att jag ska läsa till mopokortet, måst väll så jag klarar de. hihihi, jag har upp fönstret ocm min syster hoppar på studdsmattan och sjunger x') gullit jååå
ha de bäst
love, Ann

p.s, jag gillar faktist pizza, spc med paprika, ananas, svamp och blåmögelost xD ni få tycka va ni vill men de är gått ;)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback