dagens...

Idag så slutade vi 12 för nästa årets 7:or va på besök. Och vi som har musik till tillval så hade körövningar :) Imr ska vi också ha de några timmar, men då är vi i botniahallen och övar. Efter skolan så for jag till stan med Jen och Madde. Madde dissa oss och åt med klassen :P De sku jag också vila gör ;)
Jag en kajal (min gamla ha jag lyckas att trampa på), topp, bandeau, glass, tripp, subway, en sak som jag har ingen aning va de heter. Kan lägga upp en bild sen...
Nu sitter jag med datorn i famnen och kolla på tv. inget kommer ändå så jag vet int varför jag är här xP
väntar på Jen ska logga in på msn så hon kan skicka bilderna till mig, kunde inte riktigt ta med kamerna till skolan så. Är alldeles för rädd om den ^.-

//Ann

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: Ojj jag skrev fel menade 05.06.2011 xD kul att du e med och ska tävla ;D

2011-05-31 @ 19:41:17
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: MEPS

hur lyckas man tramp på sin kajal?

(hehe de tror ja jag å gjort nångång)

2011-06-01 @ 15:22:02
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback