bråkar med datorn, lyckat!

Ibland hatar jag min dator! som idag, jag tänkt om int den he vill funk nu så kastar jag ut hela skitin. Men man bara struntar i den och kommer ill bak om en timme eller 2 så då går den väll någosånärt. Pengarna jag sparar nu så kommer väll till en ny dator, minneskort till kameran och shopping pengar som används upp på klassresan till helsingfors (i höst)
Nog för jag behöver mycket mer saker men de är de nödvändigaste nu. +bensin till när jag ska kör mopo i framtiden xD
nu sa pappa att jag måst ut -.-'
och jag som fick just igång datorn.
ork int släp ut den xD
hejdååå
//Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback