*namnlös rubrik*

Jag var just ut och gav Ludde ett äpple ;) Och försöka ta kort men de var för kallt och så va batterit nästan slut :/ Och så glömd jag mnnes kortet i datorn och inte hittar sladden till komeran så nu kan jag inte äns lägg upp de på bloggen -.-' jag är så profs.

Imr så ska jag fara och åka slalom och madde kommer också att vara där ;) yey ^^ De kommer att bli roligt och samma sak på fredag ska jag fara och rida med Jen och ännu nån gång i helg ska vi fara och simma i trpiclandia (badhotell)

nå ja jag har inget mera att skriva om just nu, jag ska spela rs, så beroende framkallande x)
hejdå ha de bäst
love, Annulieee

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Grymt fin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-03-01 @ 13:09:44
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback