inget nytt

Nu har jag ingenting att blogga om! Vi har finska prov imr och imr kväll ska jag ren börja läsa på geografi prov.
De har vi nästa veckans torsdag, tror jag de kan vara nå annan dag.
Men vi får besök på helgen så då hiiner jag inte läsa så.
Sen imr bitti ska jag ta blodprov igen.
De är inget riktigt att se fram imot nu förutom till helgen.
Dessutom vill jag säga att de är SISTA DAGEN att rösta på fototävlingens bild.
Men de ligger så lika nu så om ingen röstar nu så har vi 2 vinnare av 3 som var med. Äna blir då lite utanför då :/ Så rösta, rösta, rösta på då ;)



lungnaste låten jag har hört av paramore, men jätte fin ;)
ha de super
//Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback