foto redigering

Fick en lysande idé, fixar om de natur bilderna som jag har fotograferat i ett allbum på fb och ja jag laga
© Copyright marianne, vid varge bild och tog bårt datumet på vissa bilder och så gjord jag lite fel så blev de så här

Orginalet


Och lilla felet



si de ser ut som om de speglas på vattnet och nå värsta höbalar på sjön x)
Men ja, jag tyckt de va så häftit, typ!
men alltså från åker till vatten och de är ändå samma bild. hoppas ni fattar va jag babblar om XD
Btw jag tog de nån gång i vinter på solförmörkelse

xoxo, Annuli



Kommentarer
Postat av: emma

Hej! :)

jag har startat veckans blogg på min blogg nu!

Anmäl dig gärna i mitt senaste inlägg med ett "jag är med" :)

Hoppas du vill vara med!

Kram Emma

2011-03-22 @ 20:53:09
URL: http://emmasegerback.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snyggt redigerat! :D

2011-03-22 @ 22:12:56
URL: http://aamandacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback