ut i tafriken

Klart jag ska ta mopokortet om jag har mopo ;)
men då måst man vara med i tafrik övningar.
Men jag har så lyx och har pappa till tafriklärare, så jag var både igår och idag ^^
gick riktigt bra om jag får säga de själv, men vet ni hur obekvämt att ha en hörlure i ena örat under en hjälm? men man hör bra när pappa talar och säger hur jag ska köra ^^

Jag gillade så varning för meps tafrikmärke på hennes blogg så jag gjorde en liknande själv :P Men en sträckgubbe sai iställe :P

bild på min käraste ♥

men de dåliga är att den är så tyst när man kör, när de går på el. Så man måste vara extra försiktig när folk inte märker att man kommer.

Ska snart fara till farmor och farfar ^,^
så de blir ingen bloggning om ett tag, men sekärt nån annan gång idag...
ha de bäst
-Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback