midsommar

har ren skrivit inlägg idag men glömt att meddela er om att de är midsommar idag :P Nog för jag tror att vi ve det mycke väl själva ^,^
Varge midsommar så brukar vi hela familjen ut och äta någonstans och så brukar vi fara på en rundtur med bilen




Värdens finaste väder är de liksom int :/


Denna lilla blomma va på mitt skrivbord när jag kom hem i onsdags ^^
Ork jag gå ut och plocka 7 olika sårters blommor ikväll och lägg dem under min kudde tills jag somnar?
vem ha sakt jag behöver gå ut och plocka blommorna? jag kan lika gärna ta mina 6 kaktusar och min lilla rosa ros xD fy, de där va så dålig xP
Inget sinne för humor, skrattar åt allt ändå ;P
ha de bäst
love, Annulie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback