massa ord igen

har en massa bilder från idag...men jag är laaaat, int orkar jag ladd upp dem ^^
Men jag va och simma med meps, hennes syrro, jen, nea ^^ Sen va nea och jen hos oss en stund och vi hopp på trampolinen, den som nea älskar ^^ där fick jag mycke bilder ;)
haha och mycket att radera :P
nu ska jag lata mig igen men ändå se till så int jag somnar framför datorn igen, de gjor jag igår och sen vacknade jag kl 8 tiden, datorn på, solen stekt in i rummeså jag sängd datorn och drog ner draperie vid fönstret, men så kråckar man i min pickigaste kaktus och fick en massa stikor i benet, lyckat (Y)
men jag somna om efter ;D

men hejdååå
//Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback