en osynlig rubrik

Ha varit ganska länge vid datorn nu, men jag hade inget att blogga om... inte nu heller :/
Snart kommer en ny dag, och då fyller jag :S tänk jag blir 15 imr. Ganska konstigt på många sätt, men också bra ^^
Då saknar man bara moped kortet. Undra vad jag får för presenter ;3

Idag va de super varmt. Jag dog nästab av värmeslag :P Och imr så ha jag hört att de blir ännu varmare. Snart börjar väll de också åska. Något som Jennuli älskar.

Orkar inte någon bild nu, ni har ändå sitt nästan allt x)
//Ann

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattiiis på 15-årsdan sötis!! ;D <333 ha det bäst!! ;D

2011-06-08 @ 13:02:48
Postat av: Madde

Grattiiis på 15-årsdan sötis!! ;D <333 ha det bäst!! ;D

2011-06-08 @ 13:03:21
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback