en dag igen

Idag ha de vari ganska konstig dag igen.
1. vakna tidagre idag för jag, makus och mamma sku på nå svalgprov (eller va de nu än heter?)
för mella har fått nå liknande som angina, men ändå inte.
2. när vi kom yill häsucentralen så fick man inte äta 2 timmar före, så vi väntade till kl: 9 (samma tid som skolan började)
3. Markus har nu angina, de skulle kolla om jag och mamma har något, men först på fredag.
4. Efter så före de mig till botniahallen för att öva på vårfest sjungande. Fick jätte dålig plars för jag kom så sent, va nära att trilla av från cenen (*stavning?*)
5. Sen for vi och ät med gymnasie eleverna = de blev senare mat tur för oss.
6. Andra sku kolla på film i kulturhuset men vi fick int plats så de som har musik till tillval fick kolla på gamla musik uppträdanden, dessutom så hörd jag att filmen som de såg på va int så bra.
7. Sista timmen var de fråga sport för alla klasser, de gick int så bra :3

Hela dagen kände jag mig depprimerad och at jag har dåligt självförtroende.


Den bilden va ganska najs, men lite svart är jag nog :P
fotograf: Jennuli

//ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback