bowlingen med vänner :)

emma har börja sparat håret och klippt pannlugg, jätte fint :D


becka som öpnar sin fanta flaska, snyygt :P


heidiih


emma

becka

söt bild på emma och heidi

jag :s vet, mitt ärr se otroligt hämskt ut, måste göra något åt de

gollot eller nå? ^^

jag och becka gillar heidis mopohjälm ^^

"människa, jag måst kunna se fast all hår är ivägen"

yeeesss, jag mår toppen

kalla oss normala, de är värt att höra ;)

Efter väntade vi bra länge på att beckas mamma skulle hämta oss

vi tog ofc en massa bilder där ute

udda min, annors bra bild

fy vad man kan ha fräknar

snacka om sommar feelings på den bilden :D

 

Imr är de skolavslutning :))

Och jag vill inte ha ut mitt betyg :s  Gissa vem som kommer kl 7 imr bitti till mig då? Becka. Hon ska fixa mitt hår, undra hur de blir ^^ Näme becka är en riktig frisörska, fägar håret och klipper de själv.

nu ska jag hopp i dushen

hejdåå

//Ann

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha så nice bilder :D Sommarlov!! <333

2011-06-04 @ 12:46:44
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: MEPS

hahah den där bilden på Emma och Heidi xD

SOMMRIGA BILDER till 100000%

2011-06-04 @ 14:43:48
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback