Annuli berättar, typ

De ha inte varit så mycket bloggnin på länge, men människor, de är sommar LEVA LIVET SÅ LÄNGE NI HAR ETT!

Heidi har altså varit här och sovt över, så de blir de ingen bloggning, eller jo lite men ändå. Imr bitti ska jag vakna 7 -.-' måst ta blodprov och de ska göras så himla tidigt -.-' nå ja, jag överläver väll. Jag ska också packa imr, ska på skriba läger på torsdag till äkäslompolo, någonstas uppe i lappland. Men jag måste hitta en väska x') Jag är en jätte bra, men var är den? jag hadd den till turkiet, efter de har jag inte använt den. ändå de va typ 5 år sedan, men den måste liksom finnas kvar i huset? och så kanske markus använde den när han for till madeira och de var förtyp 3 år sedan?

Och så ska jag ännu laga en massa tidinsatta inlägg så länge jag är bårta. Så ska Jen få gästblogga lite ;) Om någon av vännerna vill så får ni säga till ^^

Heidi hade också en super najs låt på mobilen On the floor [remix] söker den på youtube just nu, men hittar inte den :/ men en nästan likadann


d.v.s, lite ändringar från va heidi hadd på mobilen. Den som hon hade är bättre x')
jag tror att de var allt för mig nu..
så godnatt
hejdåå
//Ann

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback