-

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 tror jag
Vad tycker du om kärlek? både bra och dåligt.
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? kanske de
Har du svårt för att bli kär? njä
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? minns inte..?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nejj
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? jo
Åkt ambulans? nej, men de va en gång nära att jag fick göra de ;s
Åkt polisbil? så många gånger om man har pappa som polis
Gjort nåt olagligt? knappast?
Fått din mamma att gråta? ja
Slagit ner någon?
Skämts över dina föräldrar?
Sagt jag älskar dig och menat det? jag menar det alltid?
Tar du droger? nepp
Dricker du? ne
Vilka kläder sover du i? trosor och topp
Vad hatar du verkligen? krankar, har fullt av kliande krankbätt
Varit kär? jo
Är du ensam nu? ne
Vill du gifta dig? säkert
Vill du ha barn? vet int? int nu åtminstone

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag
Såg dig gråta? minns int
Fick dig att gråta? minns int
Du delade en dricka med? minns int (oj vad jag är glömsk)
Du gick på bio med? nicole, madde, sundris, lelle,emma, tintin, johanna
Skällde på dig? mamma
Sa någonting till dig och vad var det? "var bor han tå?"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? ja (a)
Saknat någon? japp

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? mobil? ja
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej?
Bra kompisar? alltid♥


Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Kul lista! :D

2011-06-06 @ 16:54:30
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback