tidinsatta inlägg och gäst bloggning

+ kanske gästbloggning av jen. (bild i repris, orkade inte göra en ny)
Ska bårt några dagar, kommer nog hem på söndag morgon. Jag ha gjort en massa tidsinlägg och den här gången är de int så dåliga som de brukar vara. Ni måste ändå kolla in! För jag har 2 delen av äkäslompolo resan, 10 saker ni kanske inte visste om mig o.s.v Jen kommer kannse också att gästblogga? Har int talat om för henne de men hon läser väll de här och så kanske hon redan vet ^^ Jen: du får nog lägga ägna bilder om du vill :D
Är hemma änsålänge men ska nu äta något och sen ska vi hämta husbilen. ska ladda telefon. karmeran och nintendo är rän laddad :) Sen ska jag också laga en resedagbok som kommer att sättas upp på bloggen xD
Är så super glad över att vi kan fara fast min fot är som den är, men de är på bättrings vägen ^^
ha de så bäst
hejdåå
love, Marianne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback